zondag 3 september 2023

3 september kerk en Helvoirt startzondag

Vanmorgen ging wekker om 8:45 douche, ontbijt, wachten op Arjan en Marjanne per auto, ze kwamen mooi op tijd.

Vandaag geen kaartje omdat ik dat vergeten ben.

Na de kerk koffiedrinken, en vertrek naar Helvoirt Jan en Hillegonda. Heel grote tuin en huis, we waren daar met ongeveer een kleine 50 mensen schat ik.

Leuke ontmoetingen, lekker eten lunch. 

Ik was rond 15:00 thuis, ga verder nergens heen, rustige dag verder hoop ik.

Ik voel me verder goed.

Geen statistieken vandaag.


Bij de kerk


Redder, vissen en Gods Zoon


Preekstoel en omgeving


Voor de kinderen van Tine


Preekstoel met scherm en zo


Kunst met cupjes 


Klok hangt stil klepel kan wel werken


Folder


Statafel met boomstammen


Krat met levensmiddelen voor de voedselbank


Plant stat er al even


BBQ Helvoirt 


Tafeltennistafel 


Zwembad in de tuin


Natuur en stoelen


Bloem naam onbekend


Om zwembad te reinigen 


Douche


Hoort er allemaal bij


Mandarijnen, perziken? brood en zo


Bier en zo 


Stukje keuken 


Voorraad


Orgel


Kunst


Kastenwand 


Zithoek 


TV


Zwembad


Stuk verderop pomp en mini strand


Robot maaimachine voor gras

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.