zaterdag 16 september 2023

Zaterdag eendenkooi met wandeling

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 vertrokken een half uur later gewandeld naar de eendenkooi.

Wandelroute Hazenburgstede, Burgemeester van Zwietenpad, eendenkooi.

Ik zag daar; John, Rut, 1/2 Ton, Jacques met kleinzoon Loek, Paul, Alfons, Teun, Sven, Jan en later Lukas.

Paar keer een eind moeten lopen met een volle kruiwagen naar de broedhoop / composthoop, handschoen niet nodig gehad. Veel moet drinken maar ik had een grote fles cassis bij me.

Na de pauze vertrokken wandelpad, speeltuin Noorderplas, Polsbroek en Hazenburgstede en terug. 

Ik voel me verder goed, dadelijk nog even naar Harm geen boodschappen nodig.

Voel me een beetje moe maar is niet erg.

Statistieken;
1,86 Km afgelegd.
38:24 Opnametijd.
3,17 km/u gem snelheid bij beweging.
4,15 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1p8Jb94fFnCx537tC_EUk-B6dP1r2gGk&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Boodschappen van gisteravond
Knoppers, vlees, bloemkool, ice tea (2),
vla en cassis 


Fietsbestemmingen 


Begin van Zwietenpark 


Naaktslak 


Bord bij ingang eendenkooi


Draaibrug en info


Hout klaar voor verder transport


Scherm, kruiwagens, hout en zo


Grote bladeren lijkt op rabarber


Brug hoef ik nooit over te gaan


Deze brug wel compleet met kruiwagen


Stukje brug


Broeihoop war ik moest lossen een paar keer.


Workmate op kruiwagen bij observatie hut  


Even gestopt voor de foto


Bankjes 6 vorm insectenhotel 


Plas in het midden


Camera op riek bij beweging opname


Tafel en bankjes daarachter rietschuur


Container voor gereedschap en onderdelen


Verzameling boutjes en zo 


Gereedschap kippengaas, ijzerdraad, bezem, 
emmer op steel, zagen, schop en zo 


Wildrooster 


Koe in verwachting


Bezig met beschoeiing 


Stukje Noorderplas


Verderop Polsbroek


Sheriff bij speeltuin


Speeltuin


Keien bij hek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.