donderdag 28 september 2023

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 9:30 opgestaan, berichten en naar het Cementrum gefietst.

Daar waren aanwezig; Cees, Jeroen, Frans, Andreas, André, Hoenr, Jolanda, Jan, Gerard(andere), Simon, en Ahmed. Even koffie kunnen drinken, en foto's gemaakt ook bij Sparkling Plastic. 

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage.

Ik zag Rut van de eendenkooi omgeving Polsbroek, daar nooit eerder gezien.

Even bij Harm geweest, ik zag daar ook mevrouw de Jong en daarna weer naar huis.

Van huis vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing., 

Ik zag daar; Gerco, Mohammed, John, Helen, Tom, Annabel en Els. 

Vandaar; Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Nelson Mandelalaan,  Royal Welshbrug, Parallelweg, Edisonstraat, Rotonde, Christiaan Huygensweg, Stationstunnel, Koninginnelaan, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk eten, ik heb de keuze.

Statistieken;
15,66 Km afgelegd.
1:20:27 Opnametijd.
13,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
26,93 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1a4QwvKy08jbsEwVKrBoLsJao0W9G-B4&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Klokkenlaan flats al gedeeltelijk in gebruik


Sint Teunislaan aan de overkant bloedafnamepost en zo 


Fiets voor de sier


Voeding, waarvan?


Cake was lekker


Administratie fietsen Cementrum 


Koffie en thee 


Oude namen 


Bakken zonder functie 


Kleine fietsen


Sparkling Plastic bankjes met kleuren kunststof 


Cirkelzaag en kolomboor


Op een soort bord


Ton 


Pers


Bramen


Omron plas


Windmolen bij Maasoeverpad 


Zig zag weg, water word hier omhoog gepompt 


Brug Graaf van Solmsweg


Koffiezetapparaat Adm. Scholing


Schrift van deze week 


Fruit


GEA heeft 3 vestigingen in 's-Hertogenbosch  
deze bij Grasso Parallelweg 


Dubbele gevel, heb ik nooit begrepen


Kunst 


Flat 


Rotonde 


Kunst bij afvalstromen


Scheur niet zo goed te zien deur van transformatorhuisje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.