maandag 18 september 2023

Maandag lange fietsrit met Cor koelkast besteld

Vanmorgen ging de wekker om 8:46 geen melk koelkast kapot. 9:24:07 start Geo App. 

Vertrokken zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Buitenpepersedreef plastic afval ingeleverd,  Mgr. Diepenstraat, Jan de la Barlaan, Sint Josephstraat, Kerkstraat, Markt, Kleine Werelt horeca. 

Daar Cor ontmoet iets voor 10:00 zoals afgesproken, Bossche bollen gegeten en koffie gedronken. 

Gelopen naar Burgemeester Loeffplein bij Cool Blue koelkast besteld, word woensdag geleverd, dinsdag een te drukke dag voor mij hiervoor. 

Daarna per fiets verder Parade, Pettelaarseweg,  Zuiderparkweg,  Zuiderstrandweg, Sterrebosweg, Dooibroek, Haanwijk, Venstraat, Hemelrijkstraat, Ruwenbergstraat, Nieuwstraat, Adrianusplein, Dommel over, Theerestraat, Halderse Akkers, Vughterweg, Haldersebaan, A2 over, Glorieuxlaan, Laagstraat, Wolfskamerweg, Vijverbosweg, N65 Helvoirtseweg, horeca Lots lunch.

Tomatensoep en kroket met broodje gehad, ik was toen even moe.

Terug Kruishoeveweg, Loverensestraat, Pepereind, Boslaan, Loonsebaan, Postweg, rotonde Vughterweg, Willemsplein, Westwal, Sint Jansingel, Buitenhaven, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, ik ben op plekken geweest waar ik lang geleden of helemaal niet geweest ben.

Statistieken; 
41,73 Km afgelegd.
5:06:33 Opnametijd.
9,60 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,37 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IqxujETHPU1WdeZjKW3uVqtZQAooQuQ&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Gisteren Dennenhof gesloten nu Bloem horeca
bij Prins Hendrikpark 1


GKN kerkdienst in de Wederkomstkerk Rijnstraat 20
 kwam ik langs onderweg; Gezien en anderen gezien


De Deur tekst podium 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Klokkenlaan hoogwerker ramen wassen 


Logistiek bij Supercoop


Kerkstraat Heinen boekwinkel 


Kleine Werelt horeca Markt


Markt Puthuis en Maria 


Wijnvat mocht mijn fiets niet hier laten staan
later verplaatst


Markt Puthuis 


VVV vishandel en andere panden


Omgeving gemeentehuis beelden?


Binnendieze start rondvaart 


Lege akker 


Cor aan het bellen


Hoezo die blauwe regenafvoer of zo?


Oude kerktoren naam weet ik niet


Zomaar stukje weg


Bij rotonde 


Koffie, melk, suiker en chocolade


Lots horeca


Rotonde vanaf de Postweg Vught 


Bord waar ik gekeerd ben 


Rotonde 


Brabant Service Station kun je huren voor vergaderingen 
stond eerst ergens anders


Voetpontje "De Moerasdraak"


Willemsplein 


Kunst stond eerst ergens anders.


Haven 


Voetbrug richting Citadel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.