zaterdag 9 september 2023

Zaterdag deel 2 Bethaniëstraat open monumentendag

Vandaag een tweede sessie vertrokken vanaf Harm om 12:45.

Lokerenpassage, Durendael, Polsbroek, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Mgr Diepenstraaat, Jan Schöfferlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan de la Barlaan, van Berckelstraat, Kasterenbrug, Nieuwstraat, Sint Josephstraat, Hinthamerstraat, Monseigneur Diepenstraat, Bethaniëstraat open monumentendag en dezelfde weg terug, alleen wat later mijn Geo Tracker App wat laat van pauze gehaald.

Bij de Hinthamerstraat zag ik Henk en Joke toevallige ontmoetingen.

Groeten van Rut over gebracht ze kende hem en ze zien elkaar dinsdag begreep ik.

Omgeving Behaniëstraat was ik diverse malen opgenomen, dus het is in een plek voor mij met historie.

Mooi om mee te maken.

Veel andere gebouwen waren ook open ivm de open monumentendag maar daar ben ik niet geweest.

Ik voel me verder goed, tevreden.

Statistieken;
8,5 Km afgelegd.
53:39 Opnametijd.
12,6 Km/u gem snelheid.
23,86 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jmxEAoKtZ8rJyycr8WH9-KfiPYh_BvQ&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdagmiddag


Flats omgeving Durendael 


Bushalte De Clockenweerde Klokkenlaan


Rotonde Aartshertogenlaan, Rompertsebaan en Mgr. Diepenstraat 


Hinthamerstraat oud pand


Soort hofje


In/uitgang hofje 


Dat pand daarachter ken ik niet


Betonnen  wenteltrap 
ooit schreef ik hier met witte krijt 
"Hemel op aarde"


Receptie ziet er nieuw uit


Beeldengroep Juan Munoz


Ander stukje beeldengroep


Plattegrond route  


Ken ik niet


Toilet Koningin Wilhelmina speciaal gebouwd


De Refter 


Wie dit was weet ik niet


Sleutels 


Patiënten vast binden 


Divers


Binnentuin (Gera van der Leun) kunst met water


Hoekje


Stukje kunst


De Kapel 


Glas in lood de kapel 


Tijdschrift


Beeld


Libelle en Reinier


Zitjes rondom boom 


Kunst


Betonnen wenteltrappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.