zaterdag 9 september 2023

Zaterdag eendenkooi en wandelroute

Vanmorgen ging de wekker 8:33 geo tracker app gestart. Toen stond ik helemaal klaar buiten bij de voordeur.

Bij de eendenkooi gewerkt daar aanwezig waren; John, Rut, Annemiek, Tim, Rini, Paul, Alfons, Teun  en Nelly. Met mijzelf erbij 10 personen. 

Veel gelopen met kruiwagens groen afval compost voor de broeihoop, oud ijzer kunnen scheiden en stuk  kunststof touw bij het restafval.

Weer terug gelopen hardloper werd omver gelopen door groep honden kwam slecht te vallen, duizelig even blijven liggen, daarna ging het weer. Er waren andere mensen om hem verder te helpen.

Ik voel me verder goed, hierna Harm en Bethaniëstraat open monumenten dag.

Statistieken;
1,92 Km afgelegd.
40:41 Opnametijd.
3,45 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,12 Km hoogste snelheid.



Wandelroute eendenkooi deze zaterdag


Netjes gesnoeid 


Wildrooster


Riet en bomen


Ingang eendenkooi draaibrug 


Scheuren in grond


Deur van binnen bekeken


Hout klaar voor verder transport


Kruiwagens, hout en zo


Brug leuning heeft weinig functie 


Na de brug


Diverse bomen


Vogelhuisje 32 voerbak?


Brug


Observatie hut weer in opbouw


Rietschuur


Waar dit precies voor is weet ik nog niet


Werkhandschoenen.


Touw en zo 


Pauze tafel daarachter de plas


Kruiwagen van Rut vermoed ik


Emmer met touw en borstel 


Kruiwagen voor broeihoop


Riek, kruiwagen en groen voor compost 


Takkenzooi


Met bok


Noorderplas met Pisastaete flats


3 runderen 


4 runderen samen 7 


Speelplek van Zwietenpark 


Brug bij speelplek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.