zaterdag 23 september 2023

Zaterdag wandeling en eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 voldoende tijd op te staan, en vertrek. Toevallig vertrok mijn achterbuurman André tegelijk met zijn hond, we konden samen een stukje lopen.

Via de Hazenburgstede, van Burgemeester van Zwietenpad, Eendenkooi. 

Ik had verder te maken met; John, Rut, Ton, Paul, Alfons, Jan en Teun.

Aantal keren de kruiwagen geladen en gelost bij de broeihoop, die is nu aardig hoog geworden. Gewerkt met een riek met 5 scherpe tanden.

Na de pauze weer vertrek terug. Vertrokken in noordelijke richting, van Zwietenpark, speeltuin Noorderplas, stukje Polsbroek en terug. 

Ik voel me verder goed, gelukkig dat ik geweest ben.

Statistieken;
1,88 Km afgelegd.
36:20 Opnametijd.
3,75 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,73 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dhvSCynlVFts24HgzfLL_sMol4Ydcrc&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag 


Koeienhuisje 


Pas gemaaid


Brug eendenkooi



Niet eerder gezien


Net na de poort


Laarzen bezems 


Hout klaar voor transport


Bok


Soort leuning in tak 


Die hoop moest hier weg


Kruiwagen, bladhark, riek en zeisen 


Plas in het midden


Observatiehut  weer in opbouw


Camera neemt op bij beweging


Accuboormachine 


Tandje bladhark omgebogen


Riek en kruiwagen nodig gehad


Kippengaas bij boompje tegen de bevers


Bij dode boom


Brug bij water


Lading klaar om gelost te worden


Soort composthoop hoef ik niet te zijn 


Blauw touw waarom weet ik niet


Observatie hut 


Bord bij wildrooster van Zwietenpark 


Wandelpad naar rechts


Noorderplas


Aan de overkant Polsbroek 


Omgeving speelplek 


Zeshoekige bankjes en speel plek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.