zondag 25 november 2018

Zondag kerk en zo

Vanmorgen normaal op kunnen staan, zelfs stukje Hour of Power kunnen bekijken.

Weer via de omweg moeten rijden bij het Maasoeverpad ivm waterschade, ik kwam zelfs de man uit Bokhoven tegen.

Begon  kwaad op mezelf te worden maar zwakte gelukkig weer een beetje af. Tel uw zegeningen.

Het was rustig in de kerk, waarschijnlijk vanmiddag om 15:00 bij het afscheid van dominee Geersing drukker.

Mijn mobiel gaf 2x simkaart fouten nu wel weer goed.   

Route terug via Treurenburg, deze keer geen chauffeurscafé niet nodig en het zag er erg leeg uit.

Toen was het nog een beetje donker


Hier kom ik niet vaak


Treurenburg


Roeikano net te zien
Hierna kwam de man uit Bokhoven me voorbij


Was opengebroken


Rietveldenweg stukje


Kerk stilleven


Kruiskampsingel onderweg richting huis


Andere kant op


Kooikersweg nieuw asfalt


Meanderflat 


Ruwekampweg


Nu heet het pand Kek vroeger Bernier


Gevel pas vernieuwd


Ruwekampweg overzicht


Vroeger Vindingrijk nu Stoer


Graaf van Solmsweg


Hoogspanings verdeel inrichting


Vrijheid aangemeerd


Herfstkleuren


Engelen omlaag en omhoog de wegen


Ander schip 


Daar kwam ik vandaan


Rieten daken


Bankje met daar achter de ophaalbrug uit 2011


Henriëttewaard


Heel soms staat er hier water, maar dit jaar niet waarschijnlijk


Takkenzooi


Maasboulevard


Nieuwbouw had ik nog niet eerder gezien


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.