donderdag 15 november 2018

Donderdag De Stijl

Ik hoefde er vanmorgen niet vroeg uit, de wekker ging om 8:00 en 9:45 zodat ik op tijd aankwam bij De Stijl.

Onderweg kwam ik heel even Hans-Alexander tegen.

Bij de Stijl de gebruikelijke ontmoetingen; Chantal was wel bijzonder.

Bij de terugrit gedeeltelijk op onbekend terrein geweest.

Bij de Hooghe Clock brievenbus Klokkenlaan


Jong en oud bij elkaar


Overkant


Fiets knooppunt 90


Asfalt fietspad nog niet oud


Bar Stijl


Menu


Krijtborden


Boek


Gedachte 


Boek


Folder


Klapper


Selfie


De Amazones met kunstwerk


Prins Hendrikpark 


Met de auto geen toegang 


Richting watertoren


Hinthamereinde


De Koperen Knop
Bekende naam in Hardinxveld Giessendam
met mijn opa vaak geweest


Bethaniëstraat kunst nog niet eerder op de foto gezet.


Andere kant


Toegangsdeur


Ook lang geleden hier geweest


Parkeergarage nooit geweest 


Museum Slager kom ik ook zelden 


Stukje Sint Jan


Deur Sint Jan dicht


Parade


Rotonde Aartshertogenlaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.