donderdag 1 november 2018

Donderdag De Stijl en zo

Vanmorgen duurde het lang voordat mijn mobiel weer was opgeladen. Vannacht 0:00 besloot mijn wekker om af te gaan. Waarom snap ik nog steeds niet.

Verder ruim op tijd op de fiets gezeten.

Bij de Stijl heb ik het meest met Joke gesproken, maar dus ook met anderen zoals William, Trudy, Mark, Kasper, Eugenie, Karien en anderen.

Gebruikelijke omweg gehad en toch ook onbekend terrein.

Vanmiddag komt mijn vader en vanavond ga ik naar een studieavond in de Wederkomstkerk.

De Klokkenlaan


Bokkelaren


Voetgangers oversteek plek


Kleine koffie bij De stijl €0,50 


Gitaren ongebruikt


PC stond uit


Vitrine


Weekmenu


Krijtborden


Tijdschrift


Ander tijdschrift


Boek


Boek


Puzzels en spellen


Binnenplaats zonder afdakje


Zelfde


Buizen voor tent


Mooi ontworpen


Roeikano's 


Bankje


Uit deze hoek kwam ik vandaan


Muntelbolwerk


Slijter stoel buiten 


Brug Zuid Willemsvaart


Kunstuitleen witte pand midden


Stukje Zuid Willemsvaart


Andere kant


Bouwplek


Paar maanden terug nog kaal


Achterzijde Pelssingel EHBO gebouw vaak geweest


Die brug moest ik over


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.