zaterdag 10 november 2018

Zaterdagochtend rond de Noorderplas

Op tijd op gestaan, vond ik deze keer lastig, te vroeg of te laat. Omdat mijn vader pas vanmiddag hoopt te komen had ik de tijd om rond de Noorderplas te fietsen. Uiteindelijk maar rond de drie kwartier weg geweest.

Ik had 33 foto's gemaakt, dat is een prima aantal.

Fietstunnel onder de A59


Begin van Zwietenpark


Kunst veraf


Kunst dichterbij


Stuwtje


Nieuwe brug


Herfst


Noorderplas


Hier nog oud asfalt


Stukje plas en zo


Kano bij Italiëbuurt


Iets verder


Windmolen


Hoge flat


Meeuwen op een rij


Botenhelling


Andere JOP  (Jeugd Opvang Plek) 


Vroeger schelpenpad


Einde pad


Kleurig


Over de afgevallen bladeren rijden


Brug eendenkooi dicht of open het is maar hoe je het bekijkt


De Jop weer mooi zonder graffiti 


Wat dichter bij


Koeien


Andere nieuwe brug


Info bord runderen


Pad pas nieuw; gras moet nog komen


Wildrooster


Koeien in de verte


Hier kom ik vaak


Scouting 


(*)

1 opmerking:

  1. Ha Gerard, even kijken of het lukt om te reageren. Prachtige herfstkleuren. Komen ook goed over op je foto's. Groetjes, Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.