donderdag 22 november 2018

Donderdag De Stijl en zo

Vanmorgen hoefde ik er niet vroeg uit. Ik wou rond 10:30 aankomen bij De Stijl, en dat is gelukt.

Leuke ontmoetingen al miste ik een aantal mensen.

Via kleine omweg naar huis gereden, kwam bij de Hinthamerstraat Caroline tegen even samen stukje gefietst. Het ging over de ontmoetingsgroep waar ik vandaag niet heen kan gaan.

Vanmiddag verwacht ik mijn vader.

Scouting gebouw vlakbij


Kapsalon Courage Aartshertogenlaan


Katje bij bar van De Stijl


Gang tafel


Ideeën bus


Aquarium


Wit touw kom ik niet meer aan


Kliko's bij fietsen


Te koud om buiten te zitten


Cor ongeveer een half jaar geleden overleden


Tuin binnenplaats De Stijl 


Bar Stijl


Foto op zijn kop


Gang


Taxandriaplein voetbal gedeelte


Bezig met bladeren opruimen


Graafmachine


Vandaag geen kano's


Waterkant schoon


Watertoren


Hinthamerstraat


Bij het begin van de straat functie gebouw onbekend


Begin Hinthamerstraat


Hinthamerbrug


Zijstraat Hinthamerstraat


Sint Joseph parkeergarage


Soort vlot


Kom hier vaker


Andere kant


Vroeger fietsenwinkel nu carnavalswinkel


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.