vrijdag 23 november 2018

Vrijdag Vught en terug

Vanmorgen ging om 7:15 de wekker, ik zat ruim in de tijd.

De heenweg ging redelijk normaal, geen enkele bekende ontmoet.

Ik had bij De Inpak Kettingweg Vught te maken met oude en nieuwe mensen.
Deze ronde zeep ingepakt, had ik al vaker gedaan.

De terugreis ging redelijk normaal. De Petrus bibliotheek was vandaag dicht. Verder via de Zuiderplas, Grevelingen en Bruistensingel naar de Maaspoort gereden. Bij de Willibrordkerk kwam ik Wijno en José tegen, die hadden daar een uitvaartdienst gehad.

Via het Stoepje gelopen, koek gekocht en daarna naar huis.

Glorieuxlaan Vught groene dakpannen 
Die flat noem ik het zusterhuis 


Binnen bij de WSD Kettingweg bezig met rookmelders installeren


Zeep inpakken



Barcode stickers op rollen


Detail zeep


Stoffen selecteren hoef ik gelukkig nooit te doen


Kolomboormachine en digitale weegschaal


Waar die getallen op slaan weet ik niet


Ingepakte zeep in doos
4 x 6 x 3 +5 = 77


Waarschijnlijk voor soort stalen ringen


Rubber ringen tellen door dove Ron of Ronald 


Witte krat vol zeep


Boxtelseweg nog dicht


Andere hoek


Fietsknooppunt bij De Petrus Marktveld Vught


Hoek Marktveld Vught


Vlak daar bij


Taalstraat Vught van Loon Galeries en kerk naam onbekend 


Waarom ooit dit stuk stam laten staan?


Belangrijk punt. ik moet hier bijna altijd naar links


Brug in beeld


Bossche broek links nieuw


Parkeerplek??


Egaliseren


Zuiderplas in de kou


Vanaf een brug weinig wind 


Brug Merwedelaan over Zuid Willemsvaart bij de Grevelingen


Hoogwerker


Ruggengraat fiets brug bij station oost 


Bruistensingel Total benzinepomp onbemand 


Rompertpark 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.