woensdag 28 november 2018

Woensdag jarig (50)

De dag normaal begonnen, moest om 9:00 klaar zitten want dan kwam Claudia de poetshulp. 

Zelf de complete was kunnen doen.

Op tijd vertrokken naar de Adm Scholing. Ipv 16:00 om 14:50 daar vertrokken zodat ik Bossche bollen kon kopen. Rond 16:00 kwamen Martin & Antoinette en Mieneke mijn zus & Jos mijn zwager.

Gegeten bij de Pjotr met Jos en Mieneke, was leuk en lekker.

Nog wat kleine boodschappen kunnen doen voordat de andere gasten kwamen.

Het was een leuke avond.

Maasoeverpad gesloten


Pjotr


Biertje voor mij


Peper en zout en zo 


Ik had garnalen


Met salade


Jos had spareribs 


Mieneke stoofpotje


Drank voor mijn verjaardag


Van de Jumbo


Mieneke had versiering meegebracht


Koeken genoeg


Stukje taart


Van Wim en Agnes gekregen 


Bieren van Marcel gehad


(*)

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.