zaterdag 17 november 2018

Zaterdag naar Utrecht moeder jarig

Gisteravond had ik John Bassie op bezoek. We hebben bij de cafetaria Vlaamse frieten gegeten, het was gezellig. 

Vanmorgen onderweg bij de Aartshertogenlaan heel even Maikel ontmoet.

Vanmiddag wou ik rond 14:30 bij mijn ouders in Utrecht aankomen, en dat is gelukt.

Herman kwam ook even langs, maar verder geen bezoek aanwezig

De terugreis ging ook weer prima ze hadden mij tot de trein weg gebracht en gezwaaid.

's-Hertogenbosch centraal station


Overkant


Onderweg


Uitzicht van 8 hoog


Struisvogeleieren uit Zuid-Afrika


Kamerplant


Hing vroeger ook al in de gang 


Telefoontafeltje


Dienbladen


Cadeau's


Afdeling thee en en koffie


Herman met moeder boek bekijken


Gang


Schelpen


Schelpen


Bus 7 komt er aan


Winkelcentrum afvalbak


Albert Heijn


Vleeswaren


Meer


Cafetaria / Chinees 


Fietsenstalling bij 's-Hertogenbosch centraal
Mijn fiets stond boven rij 17 nummer 7


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.