vrijdag 9 november 2018

Vrijdag Vught en terug

Ik moest om 7:45 op de fiets zitten, en dat is gelukt. Was ook op tijd aanwezig bij de Kettingweg Vught Inpak. Ik was gelukkig niet als eerste aanwezig.

Moest vandaag plastic onderdelen in elkaar klikken nooit eerder gedaan voor van Gils.

Wel relatief veel berichten vandaag.

Ben even langs de markt Lokerenpassage gelopen 2 koeken gekocht bij het Stoepje bij de Pjotr Abdul gesproken, niets gedronken.

Dadelijk apotheek bellen en medicijnen ophalen en even iets drinken bij de Pjotr.

Ik heb iets met hoogwerkers, hier bij de Rompertsebaan


Daar kwam ik vandaan


Daar moet ik heen


Hier kom ik vaak langs


Vroeger BD gebouw


Willemsplein wordt ook Heetmanplein genoemd


Gebouw Essent beter zichtbaar


Daar kwam ik vandaan


Paleisbrug schuine lift


Hier begint Vught


Rotonde ligt dieper


Buizen wachten af  bij Boxtelseweg Dr Hillenlaan Vught


Onderdelen moeten in elkaar gezet worden


Bak met onderdelen


Inpak WSD pand


Pers


8 x 8 = 64
ik heb er bijna 3 bakken mee gevuld


Overzicht


Glorieuxlaan in herfstkleuren


Bij het raadhuis


Toren staat los


Bossche Broek


Kwam ik vandaan


Zuiderplas met strandje


Ook natuur


Kom hier niet vaak


Bij de Sint Jans parkeergarage


Giraffe vreemd hoofd


Staat er al lang bij de Parade


Dichtbij huis


Het Stoepje


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.