dinsdag 13 november 2018

Dinsdag Adm Scholing en zo

De wekker ging om 7:45 en en half uur later zat ik op de fiets.

De Adm Scholing ging redelijk normaal.

De omweg via de Helftheuvelpassage ging ook goed, ik kwam o.a. Win Antonisse tegen.

Ook de verder weg terug zonder problemen.

En toch is het geen saaie dag.

Dadelijk casemanager op bezoek, eten in Empel en badminton. 


Onder de snelweg A59


Andere kant


Deze foto heb ik vaker gemaakt; brug over het water A59
In het midden stond ik.   
De weg heet hier Graaf van Solmsweg


Werkplek Adm Scholing 


Duo koffiezetapparaat


Pauze tafel


Handje kun je in knijpen soort stress balletje


Lamp, ik denk dan aan aardlagen


Einde Hedikhuizerweg


Bezig met kerstversiering 


Tafels achter berken


Zeeman A


Zeeman B


Groente, fruit en notenwinkel


Noten afdeling


Kinderspeelgoed


Hema; daar kom ik niet altijd


Kooikersweg voetbalveldje


JOP Jeugd Opvang Plek


Nieuwbouw vordert rioolbuizen en pallets 


Hier over gestoken Simon Stevinweg is en zeldzaamheid


Rotonde Oude Vlijmenseweg en zo


Vorige keer gele bladeren, nu bijna alles er af  


Klimtoren


KW1C personeelsingang


Ook zelden op de foto


Je hebt wel een sleutel of pasje nodig


Emmaplein


Steigers bij de Citadel


Roeivereniging gebouw en loopbrug


Spiegelvlak


Daarheen verder


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.