zondag 18 februari 2024

Zondag kerkdienst en fietsrit

Gisteren werd ik per auto opgehaald door mijn zus Mieneke en Jos, Daniël en Thomas. 
Naar Utrecht verjaardag vieren van mijn vader. Relatief kort, ik kon thuis gewoon eten.

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 voldoende tijd voor de douche, berichten, tv en zo.

Fiets achter geparkeerd viel toch om, moest ik de fietstas weer reorganiseren is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad,  Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel,  Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Als voorganger hadden we deze keer dominee M. Wielhouwer, Ex 17 : 1 - 7  1e zondag in de veertig dagentijd.

Weer veel ontmoetingen, koffie gedronken en vertrek, vanwege de regen wat kortere route gekozen.

Kruiskamppad, Meerheuvelpad, de Haverlij, de Beverspijken, Maasoeverpad, Diezebrug, Engelsedijk, Orthen, het Wielsem, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en gestopt. 

Misschien vanmiddag nog naar de CGK kerk maar dat weet ik nog niet.

Ik voel me verder goed, balans blijft zoeken maar voorlopig tevreden.

Statistieken;
13,89 Km afgelegd.
1:32:33 Opnametijd.
12,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,44 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1nlJBGzYsunQqFK0NKxC9TxaDGzg2_lU&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag

Foto's gisteren 


Gisteren uitzicht 8 hoog Utrecht ouders


Struisvogeleieren uit Zuid-Afrika 


Laptop


Schelp op houten driepoot 


Sunweb bus inladen 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Vanmorgen Vutterpad deze keer helemaal alleen
voor mij al rijdend een plek om te bidden


Tweeluik in de tijd voor Pasen
normaal drieluik voor de rest van  de tijd


Preekstoel op podium


Kaars, doopvont, katheder, knielbank, kunst en klok


Tuin vernieuwd


Hoe heet dat witte ding?


Soort spreuk 


Bier kratten 


Speel fornuis 


Boom Engelenmeer


Belangrijk punt richting recht door


Eiland Engelenmeer


Bankje en plek om het water in te gaan


Grondwaterpeil meter, borden en wandelknooppunt 


Politie oost Brabant 
heeft weinig met de Vogelstraat te maken


Rotonde bij de Beverspijken


De Beverspijken nieuwbouw buren van Gea


Maasoeverpad onder hoogspanning


Hoogspanningsmast 


Andere kant ook onder hoogspanning


Verderop bocht naar links bij De Dieze water


Onder de A59 vangrails 


Engelensedijk water staat hier niet altijd zo hoog


Let op; er kan nog een koe aankomen. 
plaatje met koe met ruiter merkwaardig


Orthen 't Uivernest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.