vrijdag 16 februari 2024

Vrijdag OAD Vught fietsrit en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:10, ik wou op tijd vertrekken en dat is aardig gelukt.

Vertrokken in zuidelijke richting fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Diezebrug, Brugplein, Emmaplein, station, Koningsweg, Willemsplein, Vughterweg, rotonde Postweg, Heunweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD.

Deze keer blauwe nietjes inpakken, 42 rijtjes, 80 nietjes per rij, 3360 nietjes per doosje 31 gedaan samen 104160 nietjes ingepakt.

2 weken terug rode nietjes inpakken, 72 rijtjes per doosje 70 nietjes per rij 5040 per doosje 22 doosjes gedaan is 110880 nietjes ingepakt redelijk vergelijkbaar.

Ik had te maken met; Driek, Harold, Ron, Ryan, Rudy, Jorn, Bart, Janine en Erik.  

Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg,  Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors gezien, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapellaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en thuis.

Vlot daarna naar de Lokerenpassage gefietst, bij Harm geweest, bij 't Stoepje waren Roelina en Patrick afwezig, Walter, Aleida en Marja waren er wel.

Bij de Jumbo zag ik Bianca achter de kassa, en toevallig in de wandelgang Mary.

Ik voel me verder goed, wel even rust nodig.

Statistieken;
20,85 Km afgelegd.
1:55:43 Opnametijd.
12,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cMOUXQXaTk4GHOxI2Eoy0jJXr2EZUKM&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Trap Rompertsebaan, kom ik vaak langs,
toch deze foto niet vaak gemaakt 


Diezebrug verzetje in leuning caravan in het midden 
veel graffiti omgeving Buitendijk 


Paleisbrug wat ze hier gaan doen weet ik niet


Water weer aardig gezakt


Rotonde bij Postweg


Kasteel Glorieuxlaan 


Glorieuxlaan vlaggenmast bij voorheen zusterflat 


De ring / De Schakel Karwei en garage merkenservice


De Ketting bij 5 WSD / Blizo / OAD werk ik


Blauwe nietjes


Water tap punt groen van mij, oranje snap ik niet


Zat blauwe nietjes 


Glazen potten


Afval rode nietjes gietmal 


Lange aluminium beugels bijna op 


Werk van dove Harold


Beweegpotten volgens mij 


Nietmachines tape apparaat en zo


Hoekje weegschaal, kunst, gieter en divers 


Lamineerapparaat werkt op warmte om zakken 
dicht te maken deze keer niet nodig


Kast, plakband en zo 


Gesorteerd op kleur ik had 1 kleine blauwe  nodig vandaag


Pauze gevulde koek, snickers en koffie


Afdeling bekers, koffieautomaat(en), thee, suiker en melk


Snoep rond 11:00 Napoleon zuur deze keer


Sint Jan / theater aan de Parade nog niet klaar 


Klokkenlaan 2 wilde ganzen 
water weggepompt paar jaar geleden


Boodschappen kip kerrie salade, wortels, vla, 
ice te peach 2, melk, stroopwafels en vlees


Verse pizza


Overzicht Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.