woensdag 28 februari 2024

Woensdag vader op bezoek, Lokerepassage, fiets en wandelroute

Gisteren nog naar badminton geweest, Rian, Wim, Leo, Albert, Ralph, Erik, Adri, Nathalie, Katja, Frans en veel anderen. Ook na afloop een biertje kunnen drinken. Ik heb redelijk gespeeld is minder geweest.

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:15, pillen, aangekleed, afwas gedaan, gewacht op mijn vader. 

Samen koffie gedronken.

Vertrokken per fiets in noordelijke richting, Cartils, Burchtenlaan, Maaspoortweg, Lokerenpassage, Harm en Jumbo boodschappen, kip Madras spullen, de Knorr doos had ik nog.

Maaspoortweg, Cartils, Neercanne, Oudoverstede, Oudaanstde en terug.

Gekookt en gegeten, net tijd genoeg voor de afwas en weer vertrokken.

Van huis weer vertrokken naar Harteveldstede, Landhuizenlaan, Goedenrade, Stapelen, Maaspoortweg bushalte.

Bij de Harteveldstede kwam ik mevrouw de Jong en Wesley tegen bezig met nieuwe dakpannen en steigers.

Ik voel me verder goed, het ging verder goed.

Statistieken;
11:43:37 starttijd.
1,96 Km afgelegd.
45:40 Opnametijd.
8,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
15,3 Km/u hoogste snelheid. 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=18JcGeU1BrQojdfZDAvGI-0h1YMHM7iA&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Hema Lokerenpassage 


Midden plein


Opticien 


Jumbo paprika's 


Drumsticks


Vegan


Boodschappen; 
crème fraiche, kipblokjes, stroopwafels, 
sperzieboontjes, tomaten, ui, appel.
kaas bolletjes en magnum ijsjes 


Chocolade vla op melk en zo 


Energy mix in het midden 


Wijnvat als zetel 


Zicht op Zeeman


Voor kinderen bij mobiel winkel


Bossche Bougondiër


Reclame op afstand van de groentewinkel


Shoe Care Harm tassen 


Shoe Care Harm sleutelhangers 


Nieuw net binnen 


Poetsborstels 


Machines 


Mitra drankenwinkel bier pakket als cadeau 


Overzicht sta tafels te huur


Brug waar ik vaak langs kom


Kip Madras onderin de rijst


Bushalte me soort kunst


9 via station, JBZ en Vught


Spiegel mijn vader en ik met oranje muts


Bushalte 


Plas Treurwilg krijgt weer en groen kleurtje


Speelplek


Steigers en werk aan de daken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.