maandag 26 februari 2024

Maandag Helftheuvelpassage en fietsrit,

Vanmorgen was ik niet fit genoeg om te vertrekken, dierenweide afgebeld bij Maurice.

Toch kunnen vertrekken iets later.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kooikersweg, Paraplu gesloten, rotonde en Helftheuvelpassage. 

Daar rond kunnen lopen, genoeg foto's gemaakt.

Verder via de Kooikersweg, Simon Stevinweg, Christiaan Huygensweg, stationstunnel, Emmaplein, Brugplein Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk afspraak met Manja mijn case manager thuis.

Ik voel me nu verder goed, dierenweide had misschien net gekund, maar dat wist ik niet van te voren.

Statistieken;
12,87Km afgelegd.
1:10:03 Opnametijd.
13,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,45 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NPTENiSBSO-kwp_AeLQXfVFVSAq2eiQ&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Bloem gesloten horeca Prins Hendrikpark
boomstammen liggen er al jaren


Zuid Willemsvaart schip vanaf de Lambooybrug
wat ze precies aan het doen zijn weet ik niet


Evangelie gemeente De Deur


Katheder 

++++++++++++++++++++++++++++++


Maasoeverpad onder een brug beetje kleur aangebracht


Daar kwam ik vandaan


Graaf van Solmsweg brug onder snelweg A59 


Ruimte voor water


Handschoenen en fietssleutels Helftheuvelpassage 


Bij Zee & Zo afscheidingen 


De Pink nieuwe naam bakker


Bakker van Keulen


Idem


Slager 


Holland & Barrett 


Vers Inn 


Flappentappen


So Low oranje 


So Low vlaggenlijn 60 


Buren kleding


Afscheiding met berkenboompjes en zo


Zeeman 


Tassen, koffers en zo


Aloë en notitieblokje ingepakt  


Etalage zichtbaar maar winkel gesloten 


Wandelgang 


Schuursponsjes Wibra voorheen Big Bazar
flesje Aloë en notitieblokje


Zuilengang 


Stationstunnel, wat dat beeld voorstelt weet ik niet


Tunnel met een soort bocht in de weg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.