zaterdag 24 februari 2024

Zaterdag wandeling eendenkooi en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, lastig opstaan, ik was niet helemaal fit.

Toch op tijd kunnen vertrekken, de wandeling ging goed ondanks de regen.

Bij de eendenkooi gewacht tot de regen minder werd met z'n allen droog kunnen wachten.

Aanwezig waren; John, Rut, Annemiek, Tim, Riny, Lewis, Paul, Jan, Teun, Sven en Hidde, de laatste had ik nooit eerder ontmoet. We waren met 12 personen deze keer. Pauze wat later dan anders.
We hebben gewerkt met kruiwagens, takkenschaar, zagen, bijl, grondboren, bladhark en spades. Zeis niet gezien deze keer.

Daarna verder richting huis gewandeld.

Ik voel me verder goed, dadelijk Lokerenpassage / winkelcentrum Maaspoort Shoe Care Harm en Jumbo.

Statistieken;
1,84 Km afgelegd.
40:45 Opnametijd.
4 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1QTBNQvFMlJqCC9cEUPrQa9id5ArnCoM&usp=sharing


Wandeling van deze zaterdag


Gisteren boodschappen, melk, energy mix, vla, 
wasmiddel, broccoli, aardappelen, vlees, drop tikkels


Gebroken glas bij glasbak 


Stukje eendenkooi 


Verdwijnpunt


Blauw valt hier op


Om een zeis te scherpen al heel oud


Mijn werkhandschoenen


Bok


Bok bij houtrillen 


Dode boom 


Omgewaaide bomen


Houtrillen Tim bezig


Boom bij boom


Werkhandschoenen, kruiwagen en zo


Vlier of zo?


Stapel gezaagd hout


Sloot als afscheiding Noorderplas met 
woningen op de achtergrond


Takkenschaar bij boomstammen 
geen takkenzooi


Brug richting uitgang


3 kruiwagens 


Draaibrug is dicht; je kunt er overheen lopen


Pisastaete bij Noorderplas 


Scootmobiel net in beeld


Water redelijk hoog


Riet bij Noorderplas 


Bomen in het water 


Wildrooster iets verderop 


Steiger


Daar kwam ik vandaan


Rugzak met cassis op bankje niet van lening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.