zaterdag 17 februari 2024

Zaterdag wandeling eendenkooi en per fiets Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 voldoende tijd voor ontbijt en berichten en zo.

Gewandeld naar de eendenkooi, gewerkt met kruiwagens laden en lossen, snoeischaar, spade en zo.

Aanwezig waren; John, Ton 2, Jacques,  Riny, Kees, Tom, Paul, Jan en Nelly.

Terug gewandeld naar huis en snel daarna per fiets naar de Lokerenpassage gegaan alleen bij Shoe Care Harm en Michel geweest.

Dadelijk nog naar Utrecht verjaardag vieren van mijn vader, mijn zus haalt me op is het plan.

Ik voel me verder goed, wel even rust proberen dadelijk.

Statistieken;
2,4 Km afgelegd.
41:21 Opnametijd.
4,45 Km/u gem snelheid bij beweging.
11,74 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Sa123xV7eW_EJ9SvkWxnjcBL_m_q7hs&usp=sharing


Wandel en fietsroute eendenkooi en Lokerenpassage


Hier links, rechts en terug


Stukje eendenkooi 


Lang recht stuk


Deur eendenkooi van binnen


Bocht bij brug eendenkooi


Afdakjes voor hout; hoe komen ze aan al die planken?


Los afdakje 


Blauw valt hier op, rood ook


Brug 


Zicht op de plas in het midden


Stuk boom


Werkzaamheden 


Plas in het midden


Observatie hut weer opgebouwd 


Container gereedschap 


Kruiwagens hier laden met gereedschap 


Houtril


Kruiwagen geladen


Beverpaadje 


Houtril 


Even leeg


Houten bok voor het zagen


Dode boom met paddenstoelen


Bok van hout voor het zagen


Dode bomen op de grond


Kooikershuisje 


Pisastaete Noorderplas 


Brug net te zien overkant 


Flats met mooi uitzicht


Koeien hier 4 ik zag er 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.