woensdag 14 februari 2024

Vader op bezoek, Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:30 mijn vader was er vroeger dan anders, maar ik was er wel klaar voor.

Vetrokken richting Lokerenpassage /  winkelcentrum Maaspoort, via Oudoverstede, Cartils en Maaspoortweg.

Bij Harm nieuwe veters gekocht en zool vast laten plakken. En boodschappen bij Mary van de Jumbo gedaan.

Daarna Durendael, Polsbroek, Speeltuin Noorderplas, Hazenburgstede en terug.

Boerenkool met aardappelen, worst en toetje gegeten.

Mijn vader vond het boekje over 's-Hertogenbosch historie en zo interessant.

Daarna mijn vader weggebracht naar de bushalte, de bus reed op tijd.

Terug naar huis tuinstoelen en zo verplaatst want morgen komen er steigers bij het huis om later de dakpannen te vervangen.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken; 
2,35Km afgelegd.
43:12 Opnametijd.
8,92 Km/u gem snelheid bij beweging.
15,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12FnU_bYg9JenyIvVn8oBZf9caI0yzww&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Albert Heijn reclame


Hema reclame


Kruidvat 


Bossche Bourgondiër


Ingang Jumbo


Mobiel winkel


Zeeman


Jumbo groente afdeling


Wagentjes op elkaar


Boodschappen; boerenkool, tikkels, rookworst,
toastjes, roomboter en haringen.


Laatste datum artikelen 


Kaas


Klokken bij bloemist


Zeep bij bloemist


Vazen 


Bloemen


Rotsblokken bij wigwams aan elkaar gegroeide takken


1 van de drie 


Rotsblok daarachter brug


bezig met aanleggen iets met goten, pomp en water


Schommels 


Thuis placemat


Plas bij bushalte Maaspoortweg


Dezelfde plas


Bus op tijd


Bushalte 


Reclame bushalte 


Kunst Maaspoortweg


Uitbouw bij water


Brug kom ik vaak over

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.