zondag 4 februari 2024

Zondag kerk Heilig Avondmaal en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 voldoende tijd om kleren uit te zoeken, pak deze keer.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

We hadden deze keer dus Heilig Avondmaal, brood en wijn als teken van Christus lichaam. 

Pim Poortinga onze dominee schreef in mijn boekje 1 Samuël 9 "Hulp uit onverwachte hoek".

Veel ontmoetingen ik ga geen namen noemen.

Kruiskamppad, Meerheuvelpad, De Haverlij, De Beverspijken, Maasoeverpad, Diezebrug, Engelensedijk, Gemaalweg, Treurenburg, Maasoeverpad, Kobaltpad, Kobaltweg, Zilverenberg, Larenweg, Maasportweg, fietspad Polsbroek, Hazenburgstede en terug.

Beetje korte route terug, beetje motregen langer was eigenlijk de planning.

Ik voel me verder goed, misschien vanmiddag nog een andere kerk bezoeken.

Statistieken;
13,35 Km afgelegd.
1:18:19 Opnametijd.
12,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,47 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1oEf4Hf8aTGhnzyB1bf0V6D8UOJiqF6Y&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Witte kunststof stoel omgeving voorheen Paardenweide waarom hier snap ik niet


Brug bij Vutterpad


Vutterpad 


Bij begin kerkdienst


Tafels met brood en wijn 


Brood gebroken 


Kaars bij preekstoel 


Bloemen op tafel 


Stiften


Zendmicrofoon voorganger


Ikzelf


Stukje uit kinderboek


Vaatwasmachine


Tijdschrift reclame voor traplift


Boom daaronder staan soms voertuigen geparkeerd 


Belangrijk fiets punt


Bankje Engelenmeer


Herdenkingspunt


Daaronder


Grondwatermeetpunt Heineken 


Wandelknooppunt 


Bast mist gedeeltelijk


Wenteltrap 


Bushalte de Beverspijken


Nieuw voor mij 


Diverse bedrijven


Windmolens


DHL verdeelpunt 


Brug bij Noorderplas 


Hetzelfde punt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.