zaterdag 10 februari 2024

Zaterdag fietsrit deel 2

Ik kon na de eendenkooi en foto's plaatsen even uitrusten mijn zus Mieneke uit Tilburg kwam rond 14:30.

Ze had last van haar rug, een stukje fietsen ging nog, wandelen lastiger. 

Vertrokken in westelijke richting, Polsbroek, Hengmeng, Sluisweg, Treurenburg, Café dicht, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, Lokeren, Buurschappenlaan, Lokerenpassage en gestopt.

Samen even bij Harm en Michel geweest, Mieneke wachtte even tot ik klaar was met boodschappen.  

Terug gefietst, en toen vertrok ze vrij snel.

Wasmachine gestart met een vuile jas en broek van de eendenkooi.

Ik voel me verder vrij goed, beetje hoofdpijn, hopelijk rustig aan doen verder.

Statistieken;
8,3 Km afgelegd.
46:10 Opnametijd.
13,31 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,12 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1V_MOIAhaZGHgbnBkAxWnR_DE94NkjKc&usp=sharing


Fietsrit 2 van deze zaterdag


Chauffeurscafé gesloten 


Parkeerplek bij rotonde


Rotonde, Crèvecoeur vanaf parkeerplek fietsen chauffeurscafé


Fietsenstalling


Maasboulevard 


Dijk monument verderop


Bijsteren 


Boodschappen;
Quiche Lorraine, salade, tikkels drop, 
ice tea peach 2, cassis en chips 


Kassabon €15,- extra gepind


Tafel huiskamer batterij stormlamp, 
kaarsen afstandsbediening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.