zondag 16 juli 2023

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:37 tijd genoeg om aan te kleden, ontbijt, tv kort gezien en per fiets vertrokken. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, bij eendenkooi Rut en Lars ontmoet, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel en Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Gert fietste mij voorbij bij de Kruiskampsingel, 

Lars is de kleinzoon van Rut, ik zag ze bij de draaibrug bij de eendenkooi.

Verder gezien Cor, Jan, Robin Flipse voorganger, Arjan, Marjanne, Esther, Freddie en anderen.

Robin schreef in mijn boekje; "alles wat je doet, doe het voor Jezus en breng je zorgen naar God en dank God als je geniet".

Verder via het Kruiskamppad A59 over, Meerheuvelweg, De Gemeint,  bankje, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaard, Oberon, Graaf van Solmsweg, Sluis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Sluisweg, Goudenheuvel, Mangaan, Larenweg, links Maaspoortweg, Polsbroek en terug.

Ik voel me verder goed, dadelijk rust en per auto naar de GKN Rijnstraat.

Statistieken;
16,56 Km afgelegd.
1:33:09 Opnametijd.
12,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,09 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1RO94BZDR8ZUCzOHX8pjH4qGu6CrfIGk&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Maaspoortweg verkeerslichten 


Zig zag weg Graaf van Solmsweg 


Vutterpad einde loopt omhoog


Meander flat Kruiskampsingel


Kerk, collectezakken


Orgel standaard nieuw 


Krukjes voor het kindermoment


Overzicht


Vuilnisbak 


Links mijn fiets en rechts fiets van Gert


Singel Kruiskampsingel


Links water rechts hek


Achterzijde bord bij Engelenmeer


Beetje water


Bocht bij water bij bankje 


Stuw brede bek met besturingskast 


Langekamp paardenverblijf 


Hek Haverleij 


Brug en met de fiets kun je er langs


Daliënwaerd ik moet hier rechts


Bushalte de Bellaard 


Schelpenpaadje 


Oberon school en zo


Oberon kun je langs met de fiets


Sluis van Engelen


Crèvecoeur


Vriesoord 


Hier naar links 


Praxis 


Omgeving Romelaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.