donderdag 27 juli 2023

Donderdag Cementrum, Helftheuvelpassage, Adm.Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 maar ik was al eerder actief.

Vertrokken naar de Klokkenlaan, bij het Cementrum zag ik Cees, Hay, Jeroen, Simon, Frans, André en Jan.

De rit vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, Polsbroek, Durendael en gestopt.

Even bij Harm en nieuwe Hema geweest, ze hadden geen onderzetters.

Vanaf huis vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Daar zag ik; Els, Gerco, Mohammed, John, Helen, Tom, Bert en Remco.

Vertrek via de Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, Het Wielsum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, rustige avond verwacht ik.

Statistieken;
12,26 Km afgelegd.
57:52 Opnametijd.
13,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,58 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ea-tr6dfJic0Ixl85IPQ0HQ1rIqEbcc&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Fietstunnel kom ik vaak


Cementrum sier straatwerk 


Kantoortuin 


Fietsenwerkplaats onderin gebouw


Katheder 


Voorraad genoeg


Wielen


Voorheen ziekenhuisbed onderstel 


Zadelpennen heb je veel maten in


Banden in dozen 


Omgeving natte groep 


Koffiemok


Suiker en melk


Onderin sportzaak boven flat met woningen
3 zijden balkons zichtbaar, zal de 4e ook wel vermoed ik



Durendael 


Hema Lokerenpassage vandaag voor het eerst open 


Pannen


Rookworsten 


Paraplu's 


Graaf van Solmsweg plas bij gemaal onder hoogspanning 


Kletspot Adm. Scholing


Tijdschrift 


Schrift van deze week


Tosti ijzer 


Folder


Tijdschrift


Deuren open met stenen


Mercedes en Renault Zandzuigerstraat 


Fietspad onder de weg door


3 schuine gevels

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.