zaterdag 22 juli 2023

Zaterdag autorit Utrecht en Zuidlaren verjaardag Eize

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, mij zus haalde me op per auto.

Samen naar Utrecht gereden, ouders opgehaald en door naar Zuidlaren Drenthe via Groningen, wel file gehad.

Oom Eize is 90 geworden, we waren met ongeveer 20 mensen, koffie gedronken en chinees eten gehad.

Ik voel me verder goed, blij dat het goed is gegaan. Wel laat hier met blog, komt niet vaak voor.

Statistieken;
256 Km afgelegd.
4:20:34 Opnametijd.
73 Km/u gem snelheid bij beweging.
114 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CBZ_7T1x2bG0cFcYe8j59EzJDWH2dxw&usp=sharing


Autorit van deze zaterdag


A2 en A27 wij gingen rechtsaf


Parkeerplek ouders


Hajé horeca onderweg


Glazen en zo


Potten


Stoel


Broodjes gezond en zo


Overwinnaars


Meer tekst


Open haard


Taarten


Hoekje


Soort bol


Aardbei taart


Zonnebloem


Jurk van Judith


Stukje tuin


Stoelen


Bij de schuur


Beeldje


Spreuk


Tuin


Hapjes 


Met zalm


Foto van foto mijn zus en broer en ikzelf lang geleden 


Chinees eten


De hond van Marienne 


Druiven


Detail auto 


Watermeloen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.