donderdag 6 juli 2023

Donderdag Cementrum, Lokerenpassage, Adm. Scholing en fietsrit

Het opstaan ging om 9:27, treuzelend en lastig 

Ik zette mijn grijze kliko aan straat en Ria (van Willem) groette mij en ik terug.

De rit naar het Cementrum was zonder geo app. 

Ik zag daar; Cees, Hay, Jeroen, Homer, Simon, Frans, Willem, Andreas, André, Jan en Ahmed. 

Vertrokken vanaf het Cementrum Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel Polsbroek, Durendael en Lokerenpassage. Ik was even bij Harm, en zag daar vlakbij mevrouw de Jong.

Terug naar de Maaspoortweg, Neercanne en thuis. 

Na een korte rust Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad,  zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, stukje Kruiskampsingel, Dammenlaan, Hedikhuizerweg.

Bij de Adm. Scholing zag ik Els, Mohammed, John, Helen en Tom.

Terug via de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, Het Wielsum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me verder goed, maar dit was wel een lastige dag.

Statistieken;
12,97 Km afgelegd.
1:29:39 Opnametijd.
11,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,63Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1qFS8nnOmnBGpQndLj83c_KGi6cajW0g&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Fietstunnel onder d eA59 door


Hoogwerker Klokkenlaan


Fietspad bij Klokkenlaan, rechts nieuwbouw


Cementrum en deelscooter


Onderin sportzaak boven drie hoeken met balkons, 
bij de vierde ook?


Cementrum bij ingang


Gekleurde tafel creamer, suiker, bekers
ff koffie kunnen drinken 


Kantine


Voorraad wielen


Zadelpennen zit veel verschil in diameter in


Stuk touw 


Jasbeschermer in krant uitvoering


Schakelaar en WCD (Wand Contact Doos) stopcontact 


5 lagen ongeveeer


Harm Shoe Care balie 


Diezebrug Graaf van Solmsweg 


Hoogspanningsverdeelstation wegversmalling 


Bij gemaal onder hoogspanning


Fietspad gaat gewoon verder


Hoogwerker 


Dammenlaan hier kom ik vrijwel nooit


Voertuig staat er al lang


Dubbel koffiezetapparaat 


Keukentje Adm. Scholing spoelbak, waterkoker, 
Senseo, afwasmiddel, zeep, afwasborstel en zo 


Schrift van 2 dagen 


Omgeving Trierbrug en Brabanthallen 


Spoor verderop 


Omgeving Boerengoed overburen 
feest gaande 


Vanaf het Wielsum huis op palen


Schuine gevels Sint Teunislaan, 2 dames 
bezig met hengel om te vissen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.