woensdag 5 juli 2023

Woensdag vader op bezoek, Lokerenpassage, bushalte en brievenbus

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 10:00, opstaan, lezen, berichten, wachten op mijn vader.

Met fiets naar Neercanne, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Bij het winkel centrum zag ik Harm 2x kort, Mary kort en Rien 2x, vlakbij huis mijn achterbuurman André met hond.

Durendael, Polsbroek en weer terug thuis.

Rouwkaart was er voor Esther, later naar haar verstuurd.

Gekookt en gegeten andijvie aardappelen, burgers en toetje.
 
Na afloop Harteveldstede, Goedenrade, bushalte Maaspoortweg, we moesten weer erg lang wachten op een bus.

Terug via Landhuizenlaan, Goudensteinstede, thuis.

Kaart voor Esther in de bus gedaan.

Hazenburgstede, Polsbroek, de Bokkelaren, en terug.

Ik voel me verder goed, beetje moe geeft niet.

Statistieken;
3,59 Km afgelegd.
58:45 Opnametijd.
6 km/u gem snelheid bij beweging.
17,46 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lpmg5ZpIa9lYWlq_qY8UnOcDTDv5Fko&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze woensdag


Mitra


Bossche Bourgondiër


Kruidvat


Snoep


Ingang Jumbo


Bord


GSM winkel


Boekwinkel


Vlees Jumbo


Vis


Koek


Mandjes 


lege kassa


Bloemwinkel 


Bloemwinkel


Boeken bloemwinkel


BBQ


Kunst Maaspoortweg bij bushalte


Bushalte 


Stukje plattegrond


Reclame Samsung


Bus voor mijn vader


Treurwilg 


Waterplanten 


Uitbouw


Brug waar ik vaak overheen fiets


De Bokkelaren en De Baken


Brievenbus 17:00 geleegd


Fietspad waar ik vaak langs kom


Pand achter heg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.