dinsdag 25 juli 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:30, douche, ontbijt en berichten.

Vertrokken in westelijke richting; van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Daar waren; Prisca, Bert, Helen, Els, Annabel, Remco en Ton.

Iets verder gegaan met Word boek deel 2.

Daarna Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk nog naar De Stijl Taxandriaplein, Harm, boodschappen, koken, eten en geen badminton.

Ik voel me verder redelijk goed, hopelijk gaat de rest van de dag ook redelijk goed.

Statistieken;
11,18 Km afgelegd.
1:08:41 Opnametijd.
12,34 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,44 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Nxb6Ow5CgGcAEHlUtsP5CGXcQBfHJ1E&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Reclame hier nog maar 1 bord ipv 3


Mooiste ingang van Zwietenpark 


Branen


Rommelig terrein, ik zag een ezel en pony


Hoogspanningsverdeelstation met geparkeerde vrachtwagens


Graaf van Solmsweg redelijk nieuw allemaal 


Belangrijk punt voor mij


Sligro en TAS


Fastgas, ik weet niet wat het is


Tijdschrift Adm. Scholing


Schoonmaakkar 


Kletspot


Van deze dag


Helftheuvelpassage Re Brown horeca


Scootmobiel sesamstraat poppen waaronder Ernie die ik ook heb


So Low snoeischaar 


Tafelvoetbalspel


Spelden 


Mijn bouwjaar


Vlaggen


Overzicht grote ruimte


Zeeman


Tassen en koffers


Xenos kaarsen


Xenos Hanglamp


Diverse sauzen 


Chocolade 


Rode bessen 


Bramen


Big Bazar blikje koste 1 euro gelijk opgedronken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.