maandag 24 juli 2023

Maandag Lokerenpassage en fietsrit

Vanmorgen was ik niet fit genoeg helaas, niet naar de dierenweide geweest. Afgebeld en veel moeten rusten.

Daarna ontbijt, berichten, en vertrokken in noordelijke richting, Neercanne, Cartils, Maaspoortweg, Lokerenpassage, Lokeren, Sluisweg, De Saren, Burgemeester Godschalxstraat, Geerke en terug.

Ik zag Ria van Willem bezig bij haar huis.

Ik voel me nu nog wel moe, maar niet erg. Dadelijk 15:00 komt Manja soort case manager is de bedoeling. De was en afwas moet ook nog worden gedaan

Statistieken;
4,12 Km afgelegd.
41:56 Opnametijd.
8,01 Km/u gem snelheid bij beweging.
16:96 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=15CWFmxBnydXKyMeJhGwAy-8Z20PzKak&usp=sharing


Fiets en wandelrit van deze maandag


T shirt van vandaag


Aanrecht ontbijt en melk


Brug vlakbij huis 


Vanaf de brug


Kannen ter decoratie


Nog niet zo oud


Trap bij water omgeving Lokerenpassage 


Oranje plastic afval container


Mitra bier


Beide achternamen ken ik 


Bloemen


Rustig


Nieuw Hema in aantocht


Schepijs Bossche Bourgondiër


Pets Place


Voor de vogels


Vazen bij bloemist 


Thee Jumbo


Hoekje bij eieren, brandslang, opstapje, koffiemelk en zo


GSM winkel


Hoesjes


Zeeman


Slager en Bossche Bourgondiër


Ik weet precies wat dit is


Om  cadeau te doen


De Naald kunst Lokeren


Water bij sportvelden


Iets verder


De Saren


Bocht in zicht links A2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.