dinsdag 4 juli 2023

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:33 opstaan ging redelijk goed, energy mix met melk weer gehad.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik kwam daar tegen Ilona, Prisca, Helen, Els, Annabel en anderen.

Daarna Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Omgeving fietstunnel hoorde ik Martin Jansen mijn naam noemen, toch weer een leuke onverwachte ontmoeting.

Hierna naar De Stijl, Harm, rust, eten, vader bellen en badminton.

Ik voel me verder redelijk, wel gespannen en prikkels maar ik kan het net hebben.

Statistieken;
10,95 Km afgelegd.
52:17 Opnametijd.
13,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,55 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YBAPtbSYxbJPIW_k4qUerJJeIJvsmCQ&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Boekje voor de voorgangers, linker pagina teken ik dit in


Bramen


's-Hertogenbosch Graaf van Solmsweg 
daarachter Diezebrug Maasoeverpad en A59


Begin Engelen hetzelfde plekje


Gemaal takel voor drijvend vuil


Hoogspanningsverdeelstation 


BAAC(.nl) archeologie en zo


Water vanaf de Hedikhuizerweg


Onderaan whiteboard 


Lamineerapparaat


Plakband met houder


Pauze tafel 


Vrij Nederland tijdschrift


Residence tijdschrift 


Plant met lamp


Schrift van vandaag


Mijn plekje 


Hema Helftheuvelpassage bellen


Schuursponzen  


Reisbureau op de hoek


Flappentappen ook geld storten 


Slab


Dameskleding


Blenders


Mixer 


The Stone 


Gentiaan waarom die ballen weet ik niet


Big Bazar vloerbedekking 


Pannen


Houten bestek wegwerp

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.