zaterdag 29 juli 2023

Zaterdag wandeling naar de eendenkooi, gewerkt en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 een half uur later onderweg, gewandeld naar de eendenkooi.

Via het van Zwietenpark, hoe die weg heet weet ik niet.

Aanwezig; John, Rut, Ton, Annemiek, Tim, Jacques (ziek naar huis later), Rini, Paul, Alfons, Jan en Nelly.

Terug via een langere weg,  zag de runderen.

Ik voel me verder goed, dadelijk nog even naar Harm, hopelijk droog en anders smelt ik niet.

Statistieken;
1,84 Km afgelegd.
41:19 Opnametijd.
3,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,06 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fq354JjHHLaHHvIBimtgzgNHHzKwFRI&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


T shirt 


Gele buizen nu achter hekwerk, 
gaat dat nog de grond in?


Driesprong bijna altijd links aanhouden


Koeienhuisje zonder tafel en bank 


Vroeger doorgang, nu dicht gemaakt toen de runderen kwamen


Draaibrug bij eendenkooi deur open 


Voor een openhaard 


Kruiwagens, hout en zo


Brug


Grote brug kun je met kruiwagen overheen


Iets verder


Links dood recht nieuwe takken


Daar zitten wij


Camera van Jacques


Plas in het midden


Bankjes en rietschuur


Hier bramen verzamelen


Kippengaas tegen de bevers


Stukje rieten wand 


Fort kruiwagen,  werkhandschoenen, riek,
takkenschaar en zaag


Workmate bij rietwand


Bord Limoisin koeien 


Wildrooster


Ik telde er 7


Speciaal om te vissen vermoed ik


Noorderplas Pisastaete en brug


Speelplek van Zwietenpark


Sheriff 


Brug nog niet zo oud


Vanaf de brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.