zondag 17 november 2019

Zondag Utrecht, moeder jarig

Mieneke mijn zus belde me laat vanuit de auto, toch gewoon om 9:15 mij afhalen. Snel scheren, aankleden en ik was precies op tijd klaar.

Het was onzeker omdat mijn moeder een epiliptisch insult had gehad gisteren.

Naar Utrecht gereden, Jos(zwager), Mieneke, Jonathan, Timon en Tomas en ik zaten in de auto.
Julia niet, die moest werken. Daniel was per trein onderweg, hij kwam er later bij.

Aangekomen in de kerk GKV-Utrecht-centrum waren mijn ouders daar dan toch aanwezig.

Het was een mooie dienst, opvallend dat het orgel niet werd gebruikt. Wel gitaar, piano en viool.

Heilig Avondmaal gevierd, met iedereen in een grote kring.

Daarna met z'n allen in de auto naar het huis van mijn ouders.
Koffie en gebak gehad.

Daarna terug naar huis; ik werd netjes thuis afgezet.

Even gerust, gekookt en gegeten, niet naar de tweede dienst in 's-Hertogenbosch geweest.


GKV Utrecht-centrum 


Mijn uitzicht


Buitendeur


Bij de ingang


Bij de uitgang


Kunst vlakbij ouders


Cadeautjes 


Uitzicht


Orchidee


Huiskamer


Dienbladen


Handschoenen en vaatdoek


Links grootouders van Noordenne
Rechts grootouders Huising


Het dak


Zit muziek in


Had in de vorige huizen ook een plekje


Oud geld


Miniaturen


Bartje en zo


Boek en oude kruiwagen voor turf


Struisvogeleieren


Bij de telefoon


Dordrecht


Mer miniaturen


Tante heeft dit gemaakt


Bij mij thuis; heel verschilende muziek
Kinga Ban en KimWilde 


Powerbank en waterdicht zakje


Ben in dit boek begonnen


Meer boeken ook heel verschillend


Eten en drinken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.