woensdag 6 november 2019

Woensdag de was en Adm Scholing

Vanmorgen moest ik beginnen om de wasmachine te vullen en te starten.

Om 10:30 mijn alarm ingesteld, daarvoor de schone was opgeborgen.

Eerst ontbijt gehad, en pas daarna de natte schone was opgehangen.

Ale details zijn  nu niet meer belangrijk, ik zat op tijd op de fiets richting Adm Scholing.

Gerda ziek, Margreet vervangster, verder was het erg rustig, Carol, Peter, Frans en dat was het zo ongeveer.

Koffie voor een groot gedeelte aan Frans kunnen over gelaten.

Woord van de dag; hoofdpijn.

Emails naar Jacques, Herman en John.

Kwartier eerder vertrokken, heb ik iets meer speling, vind ik leuk.


Begin van van Zwietenpark


Links al uitverkocht


Netjes opgeruimd aan de voet van de rails en windmolen


Paardentrailer nog niet weg, verderop nog veel rommel


Oprit A59 graffiti weer anders


LODSI 2 maal


Detail bij brug speciaal voor John


Links 38 rechts 37 links nog steeds niet gerooid


Iets omhoog


Gemaal Boschveld


Plas bij gemaal


Uitverkocht


Detail bij Adm Scholing


Koffie en thee


Werkplek bezig met email 


Overzicht computers ruimte


Ranja nu op


Bij de Helftheuvelpasage deze keer niet 
binnen geweest, misschien dinsdag weer


Bij plastic afval container,
versiering elders niet gezien


Bomenlaan A


Bomenlaan B
vanuit de zelfde positie met klimtoren


Vanaf deWilhelminabrug


Markant punt


Iets verderop


Sakana ooit met John hier gegeten


Langs het water


Schuine gevel


Richting Citadel
De Amazones net te zien


Tango Aartshertogenlaan


Rompertsebaan


Niet erg origineel van mij 


Ook vaker gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.