woensdag 27 november 2019

Woensdag Claudia en Adm Scholing

Vanmorgen moest ik op tijd klaar zijn, want Claudia mijn poetshulp werd verwacht. Ze was er mooi op tijd en rond 9:00 kon ik mijn wasmachine starten.

De schone was afgehaald en opgeborgen, en wachten tot mijn wasmachine klaar was, duurde weer erg lang.

Vertrokken naar de Adm Scholing, ondanks de omleiding toch nog aardig op tijd. Ik zag daar Eric, Gerda, Frans, Peter en Koen.  De laatste heeft toevallig net als ik morgen zijn verjaardag. En bezig met nieuwe schriftje geweest. Ik had onderweg mijn  regenkleding aangedaan.

Na de AS via een omweg nar huis gereden, het werd al aardig donker daarom paleiskwartier maar over geslagen. Op de weg terug geen regenkleding nodig gehad.

Via de Pjotr naar de Jumbo gegaan en thuis gekookt Jägerburger, aardappelen en haricot verts, en toetje na.

Morgen jarig en bruiloft in Groningen.


Koe bij JOP (Jeugd Opvang Plek)



Rommelig terrein


Nieuw rijtuig rechts


Keith Green Youtube werkplek  


Subway en Würth nieuwe buren van de Karwei


Willekeurige vrachtwagen


Opslag verderop


Heineken


Zandzuigerstraat


Trierbrug


Mercedes dealer


Sandd en spoor


Flat gesloopt 


Royal Welshbrug 


Zitje skelter verstelbaar 


Houten gevels


Achter station


Idem


Pjotr biertje
alleen achter gebleven gebeurd maar zeer zelden


Diverse bieren


Luikse wafel


Ikzelf


Bossche bollen de echte


Menu


Groetenboer  
ananas en meloen


Avocado


Spruiten


Rode pitloze druiven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.