maandag 11 november 2019

Maandag Vught en zo

De wekker ging om 7:15, en ik zat op tijd op de fiets; Leo niet gezien.

Een aantal foto's van de rit heen mislukt, maar ik had er nog genoeg.

Ik kwam mooi op tijd aan in Vught, Manon gelijk ontmoet met de fiets van haar zoon bij zich.

In de pauze naar de Weverij gelopen en daar Manon weer ontmoet, ze was de fiets vergeten.

Na de pauze opgeschreven wat er met de fiets moest gebeuren, lukte niet in deze ochtend.

Erik de patient kwam ook even weer in beeld.

Daarna gegeten en gedronken en een gesprek met Frans  gehad, en Elise ook gezien.

Daarna moest ik voor 13:00 bij de Bethaniestraat zijn, voor een bijeenkomst van Anoiksis patiëntenvereniging, de groep was 13 personen groot. Bart vertelde over zijn ervaringen.
De volgende bijeenkomst ook gepland.

Bij de Supercoop Buitenpepersedreef boodschappen gedaan.

Lichte hoofdpijn, ik heb al paracetamol genomen.


Aartshertogenlaan


Buitendijk


Koningsweg


Links bladeren rechts verkeersborden
Stuwen niet te zien daarachter


Ganzen parade


Fietsenwerkplaats


Radio arbeidsvitaminen


Papier en draad op rollen




Afvalemmers


Pauw zonde Witteman


Kinderspeelgoed


Tafel onder de brandweerkazerne


Spel?


Hanekam


Giraffe en Pinocchio; de link niet te begrijpen 


Kunst aan de muur


Stoeltje?


Parklaan 21


Uitgang Parklaan Zorgpark Voorburg Vught
Slagbomen bij de Boxtelseweg zijn zaterdag en zondag gesloten
Camerabewaking
Boxtelseweg kent meerdere in/uitgangen
Dit is de middelste en grootste  


Raadhuis nog steeds in de steigers


Relatief nieuw


Chinees op de hoek


Paardensteeg richting Bossche Broek 


Recht hier tegenover


Stukje Taalstraat


Pand mij nooit eerder opgevallen


Kleurrijk stukje viaduct


Deze boom is nog niet dood, 
omdat er nieuw takken aanzitten


Waterpartij bij Zuiderplas


Reinier van Arkel binnenplaats 


Lange gangen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.