zondag 3 november 2019

Gistermiddag en zondag

Gisteren belde mijn vader dat het later zou worden, maar toen bleek later dat mijn moeder er ook bij was. Dat was alweer een aantal manden geleden.

Boodschappen gedaan terwijl mijn moeder wachtte.

Heel even bij de Pjotr binnen geweest, 1 minuut of zo.

Bij de Jumbo Jet van de Ven ontmoet, laatste keer was in maart bij de eendenkooi.

Daarna gekookt; we hadden Boboti.

Vanmorgen kerkdienst samen met de CGK, veel leuke contacten.

Via omweg weer naar huis, Treurenburg gesloten.


Kledingbak en glasbak


JOP oftewel koeienhuisje


Tafelblad weer gevuld


Rood komt weinig voor hier


Omronplas


Netjes gesnoeid


Ook netjes onderaan windmolen 


Paardentrailer nog steeds niet weg
en er lag nog heel veel afval 


Bekend punt, aardappelen nog niet geoogst 


Rommelig terrein; schaap en kippen en huisje


Andere JOP zonder dak 


Binnenkant kerk; ik zie twee kruizen


De Bossche Hoeve A


De Bossche Hoeve B


Pad er langs


 T-splitsing altijd met de fiets
bijna altijd naar rechts 


Opslag stenen bij het Engelenmeer



Rustig vandaag geen hond gezien


GSM mast in het midden


Engelenmeer rond lage hek met opening voor auto's


Niet geteld ganzengroep


Botenhelling


Met de fiets kun je er niet door


Hier kun je het Engelenmeer in bij hogere temperaturen


Gaten in tafel, brand geweest


Brug ga ik vaak over bij het Vutterpad, maar nu linksaf


Ze doen in verpakkingen


Mooi gesnoeid


Bij Schoolstraat Engelen


Zelfde


Kabouters, de dikke en de dunne en
Hollandse leeuw


Brug gesloten


Bassischool Meander

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.