dinsdag 5 november 2019

Dinsdag thuis gebleven

Deze keer was ik te moe om naar de Adm Scholing te gaan. Dat was lang geleden dat ik af heb moeten zeggen. Pas heel laat opgestaan  en naar het winkelcentrum de Rompert gefietst. Ik kwam tegen; Rini, Gerrie, Ria, mevrouw de Jong (90) en Rien.

Boodschappen gedaan bij de Jumbo Rompert.

Klein beetje regen bij de terugrit.


Klokkenlaan


Graafmachine voor huis Joost en Nicole


De Klokhoek Klokkenlaan


Bushalte 


Flats


De Hooghe Clock


Witte en wilde ganzen


Groepje


Wit en gekleurd


SintTeunislaan


Zuilengang niet van Salamo


Balkons


Sportzaak


Cafetaria


Ingang de Rompert en Brainwash mijn kapper


Voor kinderen


Le Mirage horeca


Vlaaien


Soort reformwinkel


Bloemen


Andere ingang horeca


Wat hier te doen is weet ik niet


City Changers kerk


Jumbo Rompert koffie hoek


Kruidvat


Aanbiedingen


Tassen


Cementum Sint Teunislaan


Tent ivm met griepprik?


Fietstunnel


Keet Weener XL, kledingbak en glasbak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.