woensdag 13 november 2019

Woensdag poetshulp, Adm Scholing en eten

Vanmorgen om 8:00 en 8:15 gingen de wekkers, afwas gedaan en gewacht op Claudia die kwam netjes op tijd. Was gedaan, wasmachine deed er weer lang over of ik was ongeduldig. 

Mooi op tijd op de fiets wel met regen maar regenpak deed het.

Adm Scholing ging goed, ik vertrok een half uur vroeger omdat ik ik ging eten bij familie Raes, Wim kwam me voor 17:00 ophalen per auto, ze wonen in dezelfde wijk.

Lekker gegeten, goede gesprekken, diverse onderwerpen.

Arnoud belde, heb ik ondertussen terug kunnen bellen.  
  

Van gisteren biertje op de foto 


Zolder


Schone was


Wasmachine


Wasmiddel en vlekkenspul


Tafel voor


Boeken


Oude mokken


Heineken Oud bruin niet meer te leveren, Hertog Jan wel


Bij zig zag weg water in beweging, omhoog gepompt


Mais geoogst


Zig zag weg


Loopt naar beneden


AS Peter trakteerde  op stroopwafels


Bouwplaats


Net opgeleverd


Zijweg Hedikhuizerweg


Tractor tankt bij Tango


Rietveldenweg


Idem


Subway en Würth buren


Bij ophaalbrug


Trierbrug


The Royal Welshbrug


Groot gebouw gesloopt


Gelukkig droog over gekomen


APK en carwash


Kunst op de stoep 


Begraafplaats Orthen


Rompert winkelcentrum ingang en City Changers


Walkant aangepast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.