zaterdag 9 november 2019

Vrijdagavond en zaterdag gefietst

Gisteren nog even naar de Rompert gefietst voor het plastic afval en even rond gelopen in het winkelcentrum.

Alleen Engelse drop gekocht, meer had ik niet nodig.

Vanmorgen hoefde ik nergens heen, dus uit kunnen slapen. Daarna gedoucht en ontbijt en vertrokken voor een fietstocht.

Klein stukje op onbekend terrein geweest, voor de rest relatief eenvoudig.

Soms kun je met foto's niet weergeven waarom zo'n punt belangrijk voor mij is.

Dadelijk komt mijn vader is de planning.


Gisteren restant macaroni, vla en Aloe


Rompert winkelcentrum horeca gesloten 


Agenda's


Inkopen

---------------------------------------------------------------------


Vanmorgen pech auto


Omron plas


Wilde ganzen fourageren


Toevallig net een trein


Hectometerpaaltje


Waarom deze foto?
Moeilijk uit te leggen
Hier langs omhoog gegaan.



Langs de A59


Rechts SPS


Milieustation


De voet van de windmolen


Dar kwam ik vandaan, is geen makkelijke route,
maar het is dus gelukt


Van onderaf de wieken zuigen de wolken weg....


Milieustation zonnepanelen en rotonde


Overkant boerderij


Afvalstoffendienst grote deuren


Riool watering zuivering


Treurenburg


Strakke lijnen


Transformatorhuisje


Chauffeurscafé Treurenburg


Gokkasten 


Stukje bar


Misschien te lezen met inzoomen


Sluisweg met brug


Kom je hier uit, dat tussenstuk was nieuw voor mij 


Kunst ik noem het De Naald 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.