zaterdag 16 november 2019

Zaterdag geen eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 8:15, lastig kiezen, maar ik heb gekozen om niet naar de eendenkooi te gaan deze keer.

Lang op bed gebleven, maar toch er uit op een moment, douche gehad, en met mijn  zus geappt morgen rond 9:15 halen ze me op om naar Utrecht te gaan. Dan maak ik daar een ochtend kerkdienst mee is het plan; na de dienst koffie na en dan weer terug. Dan kan ik de chocolade cadeau's aan mijn  moeder geven..

Ik vind dit een lastige dag, net te  moe voor alles.

Toch een eind kunnen fietsen.

Boodschappen kunnen halen.


Stukje Action


Plastic afval 


AAG


Aparte lantaarnpalen


Bij voetbalvelden


Bocht


Vrij nieuwe huizen 1 tot 2 jaar oud


Nooit binnen geweest


Orthen vuurwerk


Overweg aangepast; geen auto's meer


Zelfde punt nu met trein


Grote betonnen legostenen


Tranformatorhuis voor de treinen


Overzicht


Zonnewijzer


Vanaf de dijk


Visser


Overzicht


Kom vaak van rechts nu een keer niet


Soort meertje; bestaat nog maar kort 


Nissan auto geverfd
 

Belangrijk punt


Schapen


Ingang kasteel


Info




GSM mast aardig vol 


Functie betonnen platen onbekend


Genie voertuigen


Treurenburg stukje


Koffie gedronken


Maasboulevard, Ignis betekend vuur dacht ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.