zondag 18 augustus 2019

Zondag nat richting kerk

Ik kon redelijk goed opstaan, maar de tv is niet aan geweest. Het regende toen ik wou vertrekken, dus regenkleding nodig.

Kwam op tijd aan, regenkleding en jas opgehangen.

We hadden dominee Drost, en hij heeft iets in mijn boekje geschreven.
Koffie was weer lekker.

Aan het twijfelen wel of geen regenkleding, gekozen voor zonder, en dat was een goede keuze.

Mooie route terug gehad.


Eerste foto onder het viaduct is het droog 


Blijft me boeien


Deze tag kan ik niet decoderen


Ook niet


Wat dit moet uitbeelden snap ik niet


Rommelig terrein, soort witte tent in het midden, 
volgende keer iets meer inzoomen


Dammenlaan bij Meander flat 


In de kerk


Hier kun je ook een kruis in zien


Postvakken ontmoetingsruimte


Deze keer geen foto's van de Bossche Hoeve


Onderkant GSM mast met apparatuur


Stukje fietspad


Waarom snap ik ook niet


Belangrijk punt bij het Engelenmeer


Beetje hoogteverschil


Vrijwel dode boom


Het engeltje van het Engelenmeer


Daaronder welke heilige dit is weet ik niet


Daar kwam ik vandaan


Grondwater peil punt waarom Heineken snap ik niet


Mooi twee kanten op


Hoogspanning en kleine plas


Bij Schoolstraat Engelen


Kabouters en paard


Nog meer kabouters en Laurel en Hardy


Henriëttewaard


Sluis een heel stuk verder


Gesloten bij werkdagen 


Achter chauffeurscafé Treurenburg brug naar Hedel


Vangrails hek voor koeien


Maasboulevard einde

1 opmerking:

  1. Leuk blog, maar je mag gerust ook wat Evangelie laten klinken, maar dat is jouw keuze.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.