donderdag 15 augustus 2019

Donderdag nat en De Stijl

Op tijd opgestaan uiteindelijk. Het regende aardig hard dus regenkleding gebruikt.
Daardoor op de heenreis geen foto's kunnen maken.
Bij het Taxandriaplein werd het droog, dus kon ik mijn spullen opbergen.

Rond 10:30 tot ruim 11:30 aanwezig geweest, weer veel contacten.

Ondertussen was het gelukkig droog geworden dus kon ik een omweg terug maken, toen het ineens weer begon te regenen. Weer regenkleding aan gedaan maar het werd later toch weer droog.

Thuis even wat gedronken en gegeten hoewel ik weinig trek had.

Mijn vader komt vanmiddag is de planning, ontmoetingsgroep voor vanmiddag afgezegd.


Eerste foto mok koffie bij De Stijl 


Bar Stijl


Kranten


Kaartje van stagiaire 


Richting keuken


Prijzen


Nog meer prijzen


Kunst aan de muur


Idem


Idem


Vensterbank


Jassen parade


Vuurkorven en kliko's 


Binnenkant rookhol


Tuin gedeelte


RK meisjessschool


Stukje kunst


Nog meer landschap midden in de wijk 


Met waterpartij


Bootjes


Hier kom ik niet vaak


Bolder (boot aan vast maken) Zuid Willemsvaart  


Water verderop


Kapelaan Koopmansplein onderzijde 


Beeld bovenzijde


Kapelaan Koopmansplein


IJzeren Vrouw


Amazones


Mocht wel weer een keertje


Brugleuning Klokkenlaan


Fietstunneltje camera bewaking

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.