zondag 25 augustus 2019

Zondag mooi weer

Vandaag ontspannen begonnen, gelijk gaan douchen en daarna nog even tv gekeken.

Op tijd vertrokken, kwam bij het Vutterpad de man uit Bokhoven gezien daar net toen ik stil stond.
Dat was wel aardig toevallig.

We hadden deze preek geen dominee maar voorlezer Jan van Ginkel; was een foutje in de planning.
Hij heeft wel in mijn boekje geschreven.

Verder leuke ontmoetingen.

Mooie rit terug.

Vanmiddag weer een kerkdienst is de bedoeling.


Begin Maasoeverpad


Omron plas



Hier naar links bij windmolen


Spiegel en 2x Lodsi


Rommelig terrein; man bezig met hekwerk 


Vutterpad boom soort weet ik niet
Hier kwam de man uit Bokhoven me tegemoet


Vutterpad met gat links aan het einde


Sligro met leveranciers


Office Centre 
met partners en zo


Koffie bij bijbel


Onder hoogspanning Engelen 


Ongebruikelijke hoek


Voetbalvelden


Halverwege Schoolstraat Engelen


Kindcentrum de Matrix
Is ook een soort printer


Voetpad richting huis Henriëttewaard


Andere weg naar Henriëttewaard


Bij de sluis Henriëttewaard


Stukje volkstuin


De sluis en hefbrug voorbij 


Spuisluis Crèvercoeur


Droge voeten


Achterkant chauffeurscafé Treurenburg
deze keer niet binnen geweest 


Wei voor koeien
Snelweg vangrail
Daarachter de brug richting Hedel


Maasboulevard


Einde


Richting Oud Empel
hier ging ik rechts soort van weg terug  


Nieuwbouw ziet aardig opgeleverd uit


Ballenbak kat aan de andere kant


Noorderplas


Brug net te zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.