zondag 11 augustus 2019

Zondag kerk en terug

Vandaag ging het opstaan goed, alleen mijn jas had ik nog in mijn rugzak laten zitten, dus moest ik even zoeken.

We hadden deze keer weer samen kerk met cd CGK (Christelijk Gereformeerde Kerk) in ons kerkgebouw. Dominee van den Bosch uit Maastricht ging voor. Hij heeft ook in mijn boekje geschreven.

De terugrit ging goed alleen even wachten bij de hefbrug bij sluis Henriëttewaard.

Koffie gedronken bij het chauffeurscafé.


Waarom liggen deze oude affiches hier nog steeds?


Rommelig terrein


Maasoeverpad langs de A59
Hiervoor net de man uit Bokhoven weer gezien


A59


Sligro gesloten


Bossche Hoeve melkkan waar je geld in kan gooien


Voor de inwendige mens


Haan en kabouter


Koe zwartbont vee


Levende haan


Koeien


Voor de geiten - denk ik -


Bakken water met vissen


Eekhoorn


Visvoer


Koi karpers onder metalen afscheiding


Voor kinderen


Plastic statiegeldflessen 


A59 richting Maaspoort


Fietsbrug richting Vlijmen


Info Engelenmeer


Bij ingang fietsen en voetgangers


Vaker op de foto gehad, stukje Engelenmeer


Tafel nog net te gebruiken


Afvalemmer


Mais en windmolen


Paarden in Engelen


Waterpartij bij schoolstraat Engelen


Hefbrug sluis henriëttewaard even wachten


Chaufeurscafé


Koffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.