woensdag 21 augustus 2019

Woensdag Adm Scholing en friet bij De Weverij Vught

Vanmorgen ging het hele was gebeuren erg lastig. Claudia is met vakantie dus moest ik zelf mijn beddengoed verschonen. 1 dekbedhoes kon ik weggooien, er zat een gat in.

Ook alles netjes ophangen inruimen ging lastig. Maar het is dan toch maar weer gelukt. 

Op tijd vertrokken naar de Adm Scholing, daar was het rustig.

Daarna via station naar Vught gefietst. Daar was feest bij de Weverij. Ik kreeg bonnetjes van Dennis voor patat, een snack, ijsje en chocomel kon je kopen 

Veel mensen aanwezig waaronder een heel aantal bekenden. Sjors vond ik bijzonder.

Verder stond er iemand muziek te maken met gitaar en versterking er bij.

De rit terug ging aardig vlot.


Pas gemaaid, de koeien eten geen onkruid


Stukje water


Vroeger stonden hier paarden en zo


Omron plas


Rommelig terrein


Grote witte tent staat er nog maar net


Hedikhuizerweg Gras en Groen Ruwekampweg


Stukje water


Bruine kleur


Mantelzorger info


Schuin


Pauze tafel


Stukje kast


Post in en uit


Stuwen bij Heetmanplein


Brabant Service Station


Frietwagen


Meer info


In het midden de frietkar


Andere plek


Friet speciaal


IJsjes hier zat Sies
deze week toch weer ontmoet


Lepeltjes op biljarttafel


Dus ook open als het repaircafé open is


Pootje kapot


Grab & Go


Oude brandweerkazerne


Bij de kassa


Varkens en kippen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.