vrijdag 2 augustus 2019

Vrijdag rust en boodschappen

Vanmorgen ging het niet goed, heb OAD af moeten bellen.

Na wat rust mijn fietsband kunnen plakken, gisteren moeten lopen van De Stijl naar huis. Er zat een klein stukje glas in mijn band.

Ik heb een rit per fiets gemaakt.

Wat ik vandaag verder ga doen weet ik nog niet.


Gisteren bij De Stijl kon het lek achter niet vinden
had geen goede pomp en emmer water
Ongeveer een uur moeten lopen

----------------------------------------------------------------------

Vanmorgen mijn band kunnen plakken; er zat een klein stukje glas in.

Vlakbij huis Jacob mijn buurman even gegroet 


Vanmorgen; dit pad nog maar zelden gebruikt 


Hier rechts


Looppad richting vuurplek


RKVV Wilhelmina 


Naar het zuiden


Naar het noorden


Naar rechts


Lokeren


Richting Oud Empel Lachende Vis


Bankje bij begraafplaats


Kapel


Maas op de achtergrond


Container



Tractor


Uiterwaarden Maas


Deze keer geen fietsen


Stukje Oud Empel


Hier naar links
rechts richting Maasboulevard


Weg


Andere kant


Marie Koenenlaan Tilburg woont mijn zus


Waterpartij


Hoogteverschillen, reden onbekend  


Hier altijd markeringspunt met rode deuren en zo


Hier normaal links richting Noorderplas
maar vandaag net ff anders. 


Speeltoestellen


Water bij Maaspoortweg brug


Zijkant brug


Het Stoepje advocaat koek

Richting Jumbo kwam ik Gerard Driessen tegen.
Lang geleden even mee gepraat 


Inkopen bij Jumbo ik zag Mary nog even. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.